Articole, noutati, evenimente

wellbeing la birou

Wellbeing la birou

Starea de bine sau wellbeing-ul la birou este un aspect crucial al culturii moderne la locul de muncă. Acesta implică crearea unui mediu care promovează satisfacția şi sănătatea fizică, mentală și emoțională a angajaților. Crearea unui mediu de lucru pozitiv și sănătos poate duce la creșterea productivității, a satisfacției profesionale și a fericirii generale. Cum se poate crea un mediu de lucru potrivit conceptului de wellbeing? În continuarea articolului voi prezenta câteva aspecte cheie de care să ţineţi cont în promovarea stării de bine la locul de muncă. În primul rând, asigurați-vă că spațiile de lucru sunt proiectate ergonomic pentru a reduce riscul de suprasolicitare fizică și disconfort. Oferiţi angajaţilor dumneavoastră scaune şi birouri reglabile pentru a promova o poziție bună la postul de lucru. SitStand Când luați în considerare amenajarea și designul spațiului de birou, includeți zone de lounge cu scaune sau canapele confortabile, cu un decor care să fie estetic, întregit de [...]

Read more...
0P1A9832 Edit

Piese de mobilier esenţiale pentru un spațiu de lucru productiv

Amenajarea unui spațiu de lucru productiv  şi eficient este esențială pentru a vă putea menține concentrarea, pentru a rămâne organizat și pentru a obține cele mai bune rezultate. Mobilierul de birou potrivit poate face o diferență semnificativă în rutina zilnică de lucru. În acest articol, vom include zece piese de mobilier de birou must-have. Scaunul ergonomic Una dintre piesele de mobilier esențiale din cadrul oricărui spațiu de lucru o reprezintă scaunul. Acesta este necesar să fie unul ergonomic şi confortabil. Căutați un scaun care să vă susțină spatele, gâtul și brațele. Astfel veţi putea avea o postură corectă, reducând riscul de disconfort sau dureri în timpul orelor lungi de lucru. Este important să vă puteți mișca faţă-spate cât mai mult când stați așezat pe scaun, adică să lăsați spătarul liber la mişcare. De asemenea, spătarul trebuie să aibă o curbură ca suport lombar și să fie reglabil pe înălțime. Mecanismul Syncron [...]

Read more...
achizitionarea mobilierului

Recomandări importante în achiziționarea mobilierului pentru birou

Când vine vorba despre achiziționarea mobilierului pentru birou, indiferent că vorbim despre spațiile office din cadrul companiilor sau despre mediul de lucru de acasă, avem câteva recomandări esenţiale pentru a putea să asigurați un spaţiu de lucru optim, confortabil şi eficient. În primul rând, este important să identificați care sunt funcţiile prioritare pe care trebuie să le aibă spaţiul care urmează a fi amenajat. Dacă este un spaţiu mai ales simbolic, de statut, în relaţie cu clienţii sau angajaţii, atunci componenţa de design este foarte importantă şi este bine să acordați o atenţie sporită serviciilor de design. Aceste servicii pot fi oferite de către un potenţial furnizor de produse şi servicii, aşa cum este şi GreenForest sau de către o firmă de design/arhitectură de interior. Sit-Stand KD GreenForest În cazul în care este primordial confortul, sănătatea, optimizarea proceselor interne de lucru și performanța angajaților, stimularea colaborării și a interacțiunii între aceștia, îmbunătățirea [...]

Read more...
recon

RECON – gamă nouă de mobilier office

Toamna aduce vești bune, lansăm o nouă gamă de mobilier pentru birou! Mesele de meeting și birourile din gama RECON adaugă valoare prin designul simplu și elegant, prin calitatea materialelor și a execuției produselor, precum și prin confortul pe care acestea îl oferă. Produsele din această gamă vin cu un plus de flexibilitate și funcționalitate datorită multiplelor dimensiuni la care sunt disponibile. Dacă doriți să adăugați un look modern oricărui tip de spațiu office, fie că vorbim despre cel de la locul de muncă, fie că vorbim despre amenajările home office, RECON este soluția cea mai potrivită.                                                                                               Sharedesk-uri gama Recon și etajere gama Fill     [...]

Read more...
Tehno T

Recomandări în alegerea biroului pentru copii

Înălţimea biroului trebuie să fie corect adaptată la dimensiunile fiecărui utilizator. Alegerea biroului potrivit pentru copiii dumneavoastră este o sarcină extrem de importantă, deoarece acesta poate avea un impact semnificativ asupra sănătăţii, confortului, productivității și bunăstării generale în timpul studiului sau a altor activităţi. De ce anume să ţineţi cont pentru a face cea mai bună alegere? Dimensiunea și înălțimea: Biroul trebuie să aibă o dimensiune adecvată vârstei şi înălţimii copilului dumneavoastră. Căutați un birou care să îi permită să stea aşezat confortabil, cu picioarele pe podea și cu brațele la un unghi de 90 de grade atunci când scrie sau tastează. Birourile cu înălțime reglabilă sunt opțiuni excelente, deoarece pot crește odată cu copilul dumneavoastră.De exemplu, dacă înălțimea copilului dumneavoastră este de 119 cm, ideal ar fi să aibă o masă cu înălțimea de 53 cm, dar şi un scaun adecvat pentru această înălțime. O masă de de 66 cm [...]

Read more...
Plante în birou

Plante naturale în birou? De ce da?

Utilizarea plantelor naturale în spaţiile pentru birouri aduce numeroase avantaje, atât pentru mediu, cât și pentru angajați. Iată câteva dintre beneficiile utilizării plantelor pentru birou: Ajută la îmbunătățirea calității aerului Plantele pentru birou ajută la purificarea aerului prin absorbția dioxidului de carbon și prin eliminarea substanțelor toxice existente în aer. Ele eliberează oxigen și umiditate, ceea ce poate contribui la creșterea calității aerului și la reducerea simptomelor asociate cu sindromul clădirii bolnave, cum ar fi ochi iritați, dureri de cap sau oboseală. Reduc zgomotul Anumite plante pentru birou, precum cele cu frunziș dens și moale, pot ajuta la absorbția sunetelor și reducerea zgomotului ambiental într-un birou aglomerat. Aceasta poate contribui la un mediu de lucru mai liniștit și mai concentrat. Cresc productivitatea și creativitatea Studiile au arătat că prezența plantelor naturale în birou poate îmbunătăți atenția, concentrarea și starea de spirit a angajaților. Acest lucru poate duce la o creștere a productivității și a creativității [...]

Read more...
Outdoor Office Day

GreenForest la Outdoor Office Day 2023

Ne-a plăcut și anul acesta la Outdoor Office Day de la Iulius Gardens Timișoara. Deși evenimentul internațional a fost programat pentru data de 15 iunie, vremea ne-a cam jucat feste și a fost nevoie ca în Timișoara să-l amânăm până pe 21 iunie. Angajaţii din birourile clădirii United Business Center care şi-au dorit să fie alături de noi şi-au luat laptopul şi telefonul mobil şi au găsit în Iulius Gardens un spaţiu verde unde să îşi mute biroul pentru câteva ore. În acest fel au avut ocazia să experimenteze beneficiile lucrului în aer liber. Munca, bunăstarea (well-being) şi natura urbană sunt strâns legate între ele. Outdoor Office Day a fost mai mult decât un eveniment, a fost implicare în comunitate. Acest proiect şi-a propus să dea ocazia oamenilor să descopere cât de plăcut este să lucrezi într-o oază de natură urbană şi să-i impulsioneze să caute soluţii pentru a putea face [...]

Read more...
Socolari Tajo Iosif

SENSUL ŞI FUZIUNEA MUNCII ÎN SOCOLARI, SATUL ARTIŞTILOR

În perioada 16-17 iunie, zona satului artiştilor din Socolari a fost locul unde s-au întâlnit arta, design-ul, literatura şi natura. Evenimentul a avut loc la iniţiativa ErgoWork Society, prin proiectul Meaning and Fushion of Work şi cu susţinerea GreenForest. Primul atelier care a avut loc a fost cel de scriere creativă, coordonat de scriitorul Horea Sibişteanu, cu asistenţă din partea editorului şi coordonatorului colecţiei n’autor de la editura Nemira, Eli Bădică. Cel de-al doilea atelier a fost cel de arte plastice, coordonat de artistul plastic Tajo Iosif, cu asistenţă din partea profesorului Răzvan Clondir de la Universitatea Naţională de Arte din Bucureşti. Fuziunea între cele două ateliere s-a realizat prin intermediul unui fragment din proza “Piramida” a autoarei Ioana Gosman, participantă la atelierele de la Socolari, textul fiind scris pentru concursul “Munca în Viața Cotidiană la Orizontul Anului 2040”, sponsorizat de asemenea de către GreenForest: Cărți pe care le-am scris. Sunt demodate, inutile, [...]

Read more...
Outdoor Office Day 2023

Outdoor Office Day 2023

„Ziua biroului în aer liber” este o zi internaţională, o invitaţie adresată tuturor orașelor din Europa. Proiectul îşi propune să dea ocazia oamenilor să descopere cât de plăcut este să lucrezi într-o oază de natură urbană şi să-i impulsioneze să caute soluţii pentru a putea face asta cât mai des în viitor. Outdoor Office Day – “made by Nature Desks” a fost iniţiat în vara lui 2019, la Amsterdam, iar anul acesta se află deja la cea de a 5-a ediţie. Am fost şi suntem şi anul acesta alături de acest proiect iniţiat de Ioana Biriş, de la Nature Desks Amsterdam, în calitate de sponsor principal. Anul acesta, în 21 iunie, ne găsiţi în Iulius Gardens, din cadrul Iulius Town. Pe 𝐋𝐚𝐤𝐞 𝐏𝐥𝐚𝐳𝐚 vor exista happening-uri artistice şi spații dedicate pentru oricine dorește să se aşeze pentru a lucra afară, ca opțiune individuală, indiferent dacă are sau nu un loc de [...]

Read more...
0P1A9755 Edit

Curăţarea şi întreţinerea mobilierului

Curăţarea regulată a mobilierului din spaţiul de lucru vă ajută să menţineţi un cadru curat şi sănătos pentru angajaţii firmei. Asta s-ar putea traduce în angajaţi mai fericiţi şi în zile de concediu de boală mai puţine. Cum curăţi mobilierul în funcţie de tipul de material din care este compus? Întreţinerea şi utilizarea mobilierului diferă în funcţie de tipul de material din care este compus şi este recomandat să ţinem cont de acest aspect pentru a creşte durata de viaţă a produselor. PAL-ul Melaminat Suprafeţele din melaminate sunt uşor de curăţat şi relativ greu de zgâriat. Acesta este unul dintre motivele pentru care PAL-ul melaminat este o alegere excelentă pentru mobilierul de birou. În mod uzual, suprafeţele de acest gen se şterg de praf cu o lavetă moale şi uscată, din material textil sau hârtie. În cazul în care melaminatul a fost stropit cu diferite substanţe care pot păta sau care pot aduce deteriorări, [...]

Read more...
Dulapurile inteligente

Dulapurile inteligente vin cu multe plusuri

Considerăm că nu este imposibil să organizezi eficient orice spațiu de lucru. Cererea pentru dulapurile inteligente este într-o continuă creștere, iar asta se datorează faptului că multe sectoare de business înțeleg și se bazează pe facilitățile pe care acestea le oferă. Totuși, ce sunt smart lockerele sau dulapurile inteligente? Vechiul și simplul dulap nu a stat pe loc și a evoluat odată cu vremurile, ajungând astfel să adopte tehnologia Internet of Things (IoT). Astfel s-a ajuns la a se transforma într-o soluție care include automatizări de ultimă generație, hardware și software. Avantajele pe care le aduc smart lockerele Pentru utilizator unul dintre principalele avantaje ale acestui tip de dulap îl reprezintă siguranța, iar din punctul de vedere al managementului, avantajul constă în faptul că are inclusă o modalitate ușoară de a gestiona accesul oricui are nevoie. Spre deosebire de tipul de închidere tradițional cu cheie, unde există riscul ca aceasta să fie pierdută [...]

Read more...
Paso doble

GreenForest te invită la film – „PASO DOBLE – arhitecții Silvia și Radu Grumeza”

 Greenforest te invită în 23 februarie 2023, ora 18, la premiera filmului „PASO DOBLE. ARHITECȚII SILVIA ȘI RADU GRUMEZA”. Seria filmelor dedicate personalităților arhitecturii timișorene, „Portret vertical”, vă propune o nouă întâlnire. De această dată veți cunoaște două nume importante în ecuația urbanismului timișorean, arhitecții Silvia și Radu Grumeza pe care i-a unit o frumoasă poveste de dragoste ce a dăinuit mai bine de șaptezeci de ani. Silvia Grumeza a rămas în sufletul orașului drept creatoarea Parcului Botanic iar soțul său, Radu Grumeza, a fost ani mulți architect șef al județului și municipiului, participând cu discreție la momente de seamă în devenirea orașului înainte de 1989. În vremuri sumbre în care „tovarășii” de la partid dețineau „Adevărul Absolut” în toate domeniile sociale, conducând cu ignoranță și discreționar destinele urbei, o mână de arhitecți se încăpățânau în a-i înfrunta cu argumentele profesiei, opunându-se deciziilor aberante și încercând, cu disperare, a apăra moștenirea [...]

Read more...
Sustinem TM 2023

Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii

Timișoara preia titlul de Capitală Europeană a Culturii a anului 2023. În weekend-ul 17-19 februarie vor avea loc peste 130 de evenimente care vor include spectacole memorabile, artă curajoasă și idei care schimbă lumea. GreenForest, prin intermediul Societății ErgoWork, susține programul Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii pe parcursul întregului an. În cadrul deschiderii, sprijinul logistic ErgoWork şi GreenForest  se îndreaptă către Școala Gimnazială 7, zona Lipovei, care vă va aștepta la teatru cu păpuși gigant și activități cu elevi și invitați. Evenimentul va avea loc în intervalul 16:00-18.30 şi va fi cu acces gratuit. Proiectul ”Școala 7 – Porți deschise spre Europa” își propune să accentueze faptul că școala poate fi un promotor al valorilor și al tradițiilor locale în context european. Activitățile proiectului delimitează cinci zone în care participanții sunt deschiși dialogului intercultural: Selfie Zone (promovarea evenimentului în mass-media), Workshop Zone (ateliere creative circumscrise temei proiectului), Video [...]

Read more...
lucru de acasa

Lucrul de acasă vs. lucrul de la birou

În România, conceptul de work from home (lucru de acasă) a luat amploare în perioada pandemiei de COVID 19, când foarte multe companii, pentru a-şi putea continua activitatea, au fost forţate să adopte această modalitate de lucru. Cu toate că măsurile de protecţie s-au relaxat foarte mult, o mare parte dintre angajaţi preferă să continue lucrul de acasă, în timp ce companiile ar vrea să aducă la sediu cât mai mulţi dintre angajaţii săi. Există o diferenţă cheie între lucrul de acasă şi munca de la birou, iar aceasta constă în faptul că prima variantă îi oferă angajatului mai multă libertate şi flexibilitate. În schimb, munca de la sediul companiei le oferă angajaţilor posibilitatea de a socializa şi de a interacţiona faţă în faţă cu colegii. Interacţiunile spontane dintre angajaţi, o cultură comună care să fie fundaţia grupului de lucru, creşterea şi învăţarea împreună,  toate acestea sunt elemente care contribuie [...]

Read more...
Plantare in stil mare - Verde de banat

Plantare în stil mare cu implicarea GreenForest

Plantare în stil mare este un eveniment organizat de Asociaţia Verde de Banat şi sprijinit de GreenForest împreună cu Societatea pentru Ergonomia și Managementul Mediului de Lucru.  Mii de copaci au fost plantați la Giarmata, pe drumul de legătură cu autostrada A1, iar plantarea continuă şi weekend-ul viitor, 03-04 decembrie 2022. O să fim prezenţi acolo şi pentru a pune accent pe ergonomie la plantare considerând că este necesar să facem fapte bune fără a uita să avem grijă de noi. Prin urmare, voluntarii vor fi instruiţi cum să planteze corect un copac ţinând cont de reguli necesare pentru a nu avea dureri de spate. Iată câteva motive pentru care să plantezi copaci Când plantezi un copac, îţi iei un angajament faţă de mediul înconjurător, înfrumuseţezi lumea din jurul tău şi practic, laşi în urma ta ceva ce o să trăiască cu mult dincolo de propria ta viață. Copacii curăţă aerul pentru [...]

Read more...
Proiect O21 la Orgatec

Lansare Proiect O21 la Orgatec, Koln

În cadrul ORGATEC, cel mai important târg european dedicat spaţiilor pentru birouri, GreenForest va lansa proiectul Office Twenty One (O21). Proiectul O21 constă în patru linii de produse din categoria premium, având la bază design-ul de produs TAKTILL BUREAU, materiale din segmentul high end (furnirul, placajul, laminate Fenix, elemente metalice) şi calitatea fabricaţiei GreenForest. Linia de produse TRES are blaturi din MDF laminate cu Fenix în culorile alb sau negru, picioare din lemn natur stejar şi elemente metalice vopsite. Gama TRES este compusă din o masă pentru birou cu dimensiuni de 180 x 80 x 75 H cm pe care o vom avea expusă în cadrul Orgatec, o masă de meeting cu dimensiuni de 210 x 100 x 75 H cm şi o altă  masă cu dimensiuni 240 x 120 x 75 H cm pe care, de asemenea, o vom avea expusă la târg. Produsele TRES sunt asimilate în portofoliul GreenForest. ROTOLA [...]

Read more...
orgatec 2022
orgatec 2022

GreenForest expozant la ORGATEC 2022

  În perioada 25-29 octombrie 2022, va avea loc la Koln o nouă ediție a Orgatec, cel mai important târg din Europa în ceea ce priveşte mobilierul și facilitățile pentru birouri. În ediţia de anul acesta, GreenForest va participa în calitate de expozant. Prin urmare, vă aşteptăm să ne vizitaţi la standul nostru E040, pavilionul 7. Evenimentul reunește o varietate de puncte de vedere, dezvoltă noi viziuni asupra muncii și abordează natura multidimensională a mediilor de lucru cu concepte orientate spre viitor. Expozanţii internaţionali prezintă cele mai recente tendinţe şi inovaţii în domeniile mobilierului, iluminatului, pardoselilor, acusticii, media şi tehnologiei. Pandemia de coronavirus a transformat lumea muncii așa cum o știam noi. Prin urmare, ceea ce ieri era doar o viziune asupra viitorului, astăzi se întâmplă şi este privită din ce în ce mai mult ca fiind o „nouă normalitate”. Soluţii pentru a permite condiții ideale de muncă Provocarea actuală se axează pe gândirea şi crearea [...]

Read more...

Purificator de aer – de ce este important să-l ai?

Calitatea aerului din spaţiile închise este foarte importantă. Multe persoane consideră că dacă îşi petrec cea mai mare parte a timpului în interior scapă de poluarea din oraşe. Din nefericire nu este aşa deoarece toate produsele de curăţenie, odorizantele de interior, lumânările parfumate, procesul de gătire, fumatul şi tot praful care se adună într-o încăpere sunt poluatori. Purificatoarele de aer sunt dispozitive care au fost concepute pentru a limita riscurile pentru sănătate asociate cu respirația aerului contaminat. Practic, un purificator absoarbe aerul din încăpere, îl trece prin anumite filtre care înlătură particule precum praful, polenul, bacteriile, iar apoi eliberează înapoi aerul curat şi nepoluat.                   Oferta GreenForest În această perioadă de încărcătură virală, purificatoarele de aer de la partenerul nostru Fellowes întregesc oferta noastră destinată spaţiilor pentru birouri. Purificator de aer Aeramax PRO AM II Acest tip de purificator este perfect pentru spații comune mici cum ar [...]

Read more...
Salone del mobile 2022

Salone del Mobile 2022 – noi tendinţe în amenajarea spaţiilor

În perioada 7-12 iunie, a avut loc cea de-a 60-a ediţie a Salone del Mobile. Cu această ocazie, pentru câteva zile, Milano a fost oraşul care a oferit vizitatorilor săi un program abudent în întâlniri tematice şi oferte comerciale. Personalități de renume din lumea designului, tehnologiei, artei, performanței, educației și comunicării au participat la discuțiile organizate de Salone. Scopul acestora a fost, nu doar promovarea designului, ci şi implicarea celor care activează în acest domeniu în proiectarea dezvoltării durabile şi implicarea într-o transformare ecologică. Un pas important pe care l-a făcut comitetul Salone a fost aderarea la Pactul Global al Naţiunilor Unite. Prin această iniţiativă a cerut companiilor să adopte și să susțină valorile sustenabilității pe termen lung, să promoveze o mai mare responsabilitate față de mediu, să susțină protecția drepturilor omului și să lucreze împotriva corupției în toate formele ei. Tendinţe 2022 Una dintre cele mai evidente tendințe de la Salone [...]

Read more...
Outdoor Office Day

GreenForest la Iulius Outdoor Office Day

Ne-a plăcut în 21 la Iulius Outdoor Office Day.  A fost un eveniment complex care şi-a propus să aducă împreună oameni și companii. Angajaţii din birourile clădirii United Business Center care şi-au dorit să fie alături de noi şi-au luat laptopul şi telefonul mobil şi au găsit în Iulius Gardens un spaţiu verde unde să îşi mute biroul pentru câteva ore. În acest fel au avut ocazia să experimenteze beneficiile lucrului în aer liber. Munca, bunăstarea (well-being) şi natura urbană sunt strâns legate între ele. Outdoor Office Day a fost mai mult decât un eveniment, a fost implicare în comunitate. Acest proiect şi-a propus să dea ocazia oamenilor să descopere cât de plăcut este să lucrezi într-o oază de natură urbană şi să-i impulsioneze să caute soluţii pentru a putea face asta cât mai des în viitor. Concurs URBAN LINK 15’ Studenţi din Timişoara şi Bucureşti au participat la concursul Urban [...]

Read more...
Iulius Outdoor Office Day

Iulius Outdoor Office Day

Mâine, 21 iunie, vom continua seria evenimentelor “Meaning and Fusion of Work” cu Iulius Outdoor Office Day. În cadrul acestui eveniment invităm oamenii şi companiile care lucrează în United Business Center să iasă să lucreze pentru câteva ore în Iulius Gardens experimentând în acest fel beneficiile lucrului în aer liber. În Iulius Garden va exista un spațiu amplu atât pentru happening-uri artistice, dezbateri, cât și pentru oricine dorește să se așeze pentru a lucra afară, ca opțiune individuală, indiferent dacă are sau nu, un loc de muncă în perimetrul Iulius Town. În zona deschisă publicului, Greenforest va amenaja un spaţiu în care îi aşteptăm pe toţi cei care doresc să ni se alăture pentru lucru în aer liber. Chiriașii clădirilor United Business Center care s-au înscris la acest eveniment vor avea spații proprii în care să își întâmpine angajații care aleg să lucreze de afară câteva ore. Dacă dorți să fiți alături de noi și [...]

Read more...
International Outdoor Office Day FABER

International Outdoor Office Day

„Ziua biroului în aer liber” este o zi internaţională, o invitaţie adresată tuturor orașelor din Europa. Proiectul îşi propune să dea ocazia oamenilor să descopere cât de plăcut este să lucrezi într-o oază de natură urbană şi să-i impulsioneze să caute soluţii pentru a putea face asta cât mai des în viitor. „International Outdoor Office Day” face parte din seria de evenimente „Meaning and Fusion of Work” lansată de Ergo Work Society cu sprijinul Nature Desks tocmai pentru a se alătura iniţiativei lansate de Ioana Biriş de a sărbători pe 16 iunie 2022 necesitatea de a lucra mai sănătos mutându-ţi biroul în aer liber. GreenForest te invită în 16 iunie 2022, în Curtea Faber, să petrecem împreună o zi de lucru în aer liber. Dacă dorți să fiți alături de noi și nu puteți fizic, vă punem la dispoziție un link unde aveți ocazia să ne urmăriți: meet.google.com/duq-zjcp-apm Programul evenimentului • 16:00 – 16:10 Despre Conferința ErgoWork 2022 și [...]

Read more...
Sustenabilitatea la Greenforest

Sustenabilitatea la GreenForest

Sustenabilitatea este un cuvânt foarte des folosit în ultimii ani. Unul dintre motivele pentru care  se întâmplă asta este pentru că tot mai mulți oameni doresc să trăiască într-un mediu înconjurător cât mai puțin compromis, iar dorința aceasta îi face să conștientizeze că este nevoie să fie implicați și să depună eforturi în realizarea acestui proces aparent complicat, dar cu efecte benefice pe termen lung. Un alt motiv este faptul că multe dintre firme, indiferent de dimensiunea lor, au găsit în sustenabilitate un scop și o soluție de a-și desfășura activitatea într-un mod cât mai prietenos cu planeta noastră, cu mediul și cu societatea din care fac parte. Personal, consider că nicio companie nu-și poate desfășura activitatea într-un mod 100% sustenabil, însă sunt convinsă că fiecare dintre noi, persoane fizice sau companii trebuie să fim conștienți că merită făcut un efort în acest sens și chiar stă în puterea noastră [...]

Read more...
Amenajarea spatiului de lucru

Implică-ţi angajaţii în amenajarea spaţiului de lucru

Amenajarea spațiului de lucru poate fi o adevărată provocare pentru angajatori. În formarea şi comunicarea imaginii unei companii, angajaţii au un rol important care încă se întâmplă să fie subestimat de către angajatori. Felul în care oamenii gândesc sau se comportă vis-a-vis de locul lor de muncă este un canal de comunicare cu un mare potenţial. Ce au de făcut companiile în acest caz? Să acorde mai multă atenţie designului locaţiei pe care îl pun la dispoziţia angajaţilor este un prim pas care ar putea fi făcut. Cum poți implica angajații în amenajarea spațiului de lucru? Află care le sunt nevoile pentru a putea lucra cu mai mult succes, înțelege care sunt cerințele sarcinilor acestora, ține cont de cultura organizațională. Dacă ești un designer care urmează să proiecteze un spațiu de lucru, poate că este o idee bună să stai de vorbă cu angajații în legătură cu modul în care tu [...]

Read more...
O zi de lucru in aer liber

GreenForest te invită la o zi de lucru în aer liber

Ti-ar placea să ai amenajat un spaţiu de lucru în aer liber? Ce-ar însemna pentru tine o zi de muncă în natură? Îţi pasă de bunăstarea ta şi te interesează natura urbană? Ioana Biriş, de la Nature Desks Amsterdam, este iniţiatoarea proiectului „OutdoorOfficeDay” care, anul acesta,  se află deja la a IV-a ediţie. Ioana ne propune ca pentru o zi, să ne luăm laptopul şi telefonul mobil și să găsim un spaţiu verde unde să ne mutăm biroul, pe o bancă în parc, la o masă pe o terasă, să schimbăm betoanele cu spațiul verde. Acest proiect îşi propune să dea ocazia oamenilor să descopere cât de plăcut este să lucrezi într-o oază de natură urbană şi să-i impulsioneze să caute soluţii pentru a putea face asta cât mai des în viitor. În cadrul interviului acordat pentru postul Radio România Cultural, Ioana spunea că „Trebuie să regândim relația noastră cu orașul [...]

Read more...
Importanta scaun ergonomic

Importanţa scaunului ergonomic

  Menţionam în articolul precedent că un post de lucru complet adaptat ergonomic înseamnă ca întreg ansamblul masă-scaun să se poată adapta pe nevoile utilizatorului. Astăzi, voi aduce în discuţie importanţa folosirii scaunului ergonomic şi ce să urmăreşti atunci când îţi achiziţionezi unul. Cum să stai aşezat corect? Cea mai mare capacitate de concentrare intelectuală este cea în postura așezat pe scaun, iar consumul energetic al organismului este mai scăzut stând în această poziţie. Scaunele ergonomice distribuite de GreenForest se pot regla în funcţie de nevoile şi preferinţele utilizatorului, dar pentru a putea beneficia de toate acestea este important să cunoaştem cum să stăm aşezaţi corect. Ce poate să fie atât de complicat? Nimic nu este complicat, doar că fiecăruia dintre noi, din diverse motive, i se întâmplă să adoptăm poziţii greşite pe scaun, iar acest aspect poate avea consecinţe negative asupra stării noastre de sănătate şi implicit asupra performanţei de lucru. Atunci când [...]

Read more...
SitStand

Înălţimea optimă a biroului şi SitStand-urile

Înălţimea biroului trebuie să fie corect adaptată la dimensiunile fiecărui utilizator. Postul de lucru, ca ansamblu scaun – masă, poate fi complet adaptat ergonomic doar în condițiile în care și blatul mesei poate fi reglat în înălțime, vezi și Colecţia Tehno T, colectia de mobilier de birou reglabil MOVI sau birourile reglabile SitStand. Ce este un SitStand?      Birou SitStand SES KD140 Am putea spune că există, de câţiva ani deja, un trend în domeniul mobilierului de birou, iar acesta este reprezentat de SitStand-uri. Acestea sunt birouri reglabile pe înălţime, care sunt recomandate pentru lucrul alternativ, adică pentru a lucra stând pe scaun, alternând cu lucru din picioare. Pentru că se poate regla pe înălţime, acest tip de birou este indicat şi ca birou pentru copii, putând fi reglat corespunzător pe măsură ce copilul creşte. Ce vedeţi în imaginea alăturată este un model de SitStand KD140. Acesta are o structura metalică ajustabilă cu 2 [...]

Read more...
BACHMANN iotspot Birou Flexibil

Flexibilitate la birou şi managementul posturilor de lucru

Cu siguranţă orice companie îşi doreşte să poată gestiona cât mai bine resursele pe care le are. În vremurile actuale, când totul pare că se întâmplă cu rapiditate, digitalizarea a luat amploare, iar acest aspect nu face decât să forţeze atât companiile, cât şi angajaţii să se orienteze către flexibilitate pentru a putea să acţioneze cu eficienţă. Flexible Offices sau Desk-Sharing Indiferent că este vorba de pandemia prin care tocmai am trecut sau că angajaţii preferă lucrul de acasă, că sunt implicaţi în şedinţe sau proiecte numeroase, multe dintre birourile companiilor nu mai sunt folosite permanent. De asemenea, există şi situaţii în care compania permite angajaţilor săi flexibilitate în alegerea locului în care vor să lucreze. Pentru ca firmele să nu ajungă la costuri inutile,  pot lua în calcul punerea la dispoziţia angajaţilor a unor spaţii de Share Desk pe care aceştia să le poată folosi atunci când au nevoie ocazional de [...]

Read more...
Meaning and Fusion of Work

Lansarea seriei de evenimente Meaning and Fusion of Work

GreenForest, împreună cu partenerul său, Wagner, lansează seria de evenimente Meaning and Fusion of Work. Prin acestea se doreşte crearea unei largi platforme de dezbatere interdisciplinară şi intersectorială asupra viitorului, sensului şi fuziunii muncii. Cadrul de dezbatere este reprezentat de Timişoara 2023, Capitală Culturală Europeană. Evenimente găzduite de către Curtea Faber şi Iulius Gardens Curtea Faber Curtea Faber va găzdui în data de 16 iunie sesiunea de deschidere a Conferinţei Internaţionale ErgoWork 2022 şi International Outdoor Office Day , acestea fiind primele evenimente din seria Meaning and Fusion of Work.     Iulius Gardens, va găzdui în data de 21 iunie evenimentul Iulius Outdoor Office Day. Iulius Garden           Ce vor conţine dezbaterile din cadrul evenimentelor lansate? Dezbaterile şi acţiunile experimentale vor căuta să ofere răspunsuri din perspective ştiinţifice, economice şi cultural-artistice asupra unor subiecte cheie de dezbatere precum: Inteligenţa artificială, automatizarea şi robotizarea ne vor transforma pe majoritatea dintre noi într-o categorie irelevantă economic? Există împlinire vocaţională fără sentimentul utilităţii şi relevanţei [...]

Read more...
Fotoliu fonoabsorbant Opera Chair High

Reîntoarcerea la birou poate să fie mai uşoară

În contextul post-pandemie COVID, tot mai multe companii aleg să îşi redeschidă porţile pentru angajaţii lor. Este necesar să se ţină cont că această tranziţie de la etapa de lucru la distanţă la etapa de reîntoarcere la birou trebuie să fie realizată cu responsabilitate. Acest aspect poate să fie o oportunitate pentru regândirea unui nou concept de design din interiorul firmei, unul modern şi în concordanţă cu principiile organizaţiei şi cu nevoile actuale  ale angajaţilor săi. Revenirea la birou şi nevoia de intimitate După o perioadă destul de lungă în care cei mai mulţi dintre angajaţi şi-au desfăşurat activitatea profesională din confortul propriei case, este posibil ca aceştia, după revenirea la birourile companiei, să simtă uneori nevoia de intimitate. Fiecare angajator trebuie să înţeleagă că este ceva normal ca această nevoie să fie mai intensă în perioada de reacomodare la întoarcerea în birou. Pentru a le oferi angajaţilor posibilitatea să îşi satisfacă această nevoie, [...]

Read more...
ErgoWork2022

GreenForest susține Conferința Internațională ErgoWork 2022

GreenForest vă invită să luaţi parte la a doua conferinţă bienală : ErgoWork 2022 International Conference on Ergonomics and Workplace Management, din 16-18 Iunie 2022, de la Timișoara. Conferinţa este organizată, în principal, de Societatea pentru Ergonomia şi Managementul Mediului de Lucru (ErgoWork Society), partener permanent GreenForest, şi Universitatea Politehnica Timişoara. Domeniile de interes pentru dezbaterea stiinţifică sunt: Ergonomie Conceptia ergonomica a produselor, proceselor și sistemelor Estetica la locul de muncă și designul ergonomic Biomecanica și modelare CAD în ergonomie Ergonomia cognitivă  Aplicații ale ergonomiei, tehnologii asistive și ergonomie pentru o societate incluzivă Managementul Sănătății și Securității Ocupaționale  Ergonomie pentru locuri de muncă durabile, locuri de muncă verzi și mobilitate ecologică Responsabilitate socială și ergonomie pentru o nouă normalitate Educație în ergonomie si SSM Noi abordări in: managementul resurselor umane, managementul talentelor, managementul competențelor, managementul capitalului intelectual și uman Mai multe detalii pe: https://ergoworksociety.com/2022/03/12/ergowork-2022-international-conference-on-ergonomics-and-workplace-management/ şi ErgoWork 2020 (upt.ro)  

Read more...
ErgoWork 25 octombrie 19 2

ErgoWork Experience Days susținute de GreenForest

În calitate de susţinători ai evenimentelor online ErgoWork Experience Days vă invităm să le accesaţi în zilele de 6 şi 7 mai pentru a urmării situaţia muncii hibride în România şi alte noutăţi din sfera ergonomiei şi a workplace managementului. Prima zi, joi, 6 mai, va fi dedicată Business Webinar-ului: Hybrid Work in Romania – Does It Work? Webinar-ul va fi exclusiv în limba engleză, între orele 16 şi 18, având ca moderator pe ALEXANDRA MĂLĂIEȘ. Invitaţii Alexandrei sunt: TÜNDE BENŐ, TUDOR ILIE, DAN ZAHARIA, ALEXANDER DUSCHANEK. Participarea la Business Webinar este gratuită, însă se face pe bază de înscriere la acest LINK! În ziua a doua, vineri, 7 mai, între orele 15 şi 16, ANCA DRĂGHICI va lansa Ghidul pentru Telemuncă şi Telestudiu “Ergo@Home”, ghid al cărei coordontor de autori este. Între orele 16 şi 17, vom prezenta premianţii primei faze a concursului Urban Link 15′ şi vom purta o discuţie cu participanţii, echipa de mentori şi juriu despre conceptul acestui demers, moderator SEBASTIAN [...]

Read more...

GreenForest susține cercetarea colaborativă Urban Link 15′

Începând cu data de 15 martie 2021 se lansează public demersul Urban Link 15′ odată cu lansarea concursului destinat studenţilor Urban Link – Timişoara 15′. Urban Link 15′ este o iniţiativă de cercetare colaborativă a locurilor de muncă, a comunităţilor de locuire şi a relaţiilor dintre locurile de muncă şi spaţiile de locuit în contextul conceptelor “Hybrid Work” şi “15 Minutes Cities”. Pandemia a accelerat megatendințele care se manifestau pe piaţa muncii şi, mai ales, creşterea ponderii lucrului de acasă sau de oriunde ne-am afla şi a digitizării care deserveşte lucrul de la distanţă. Munca hibridă, atât de acasă, sau alte deplasări, cât şi din spațiile organizațiilor în care lucrăm, va rămâne o metodă de lucru importantă, datorită implicațiilor pozitive, atât economice, cât şi ecologice, dar și datorită echilibrului mai bun creat între viața personală și profesională. Pe de altă parte, schimbările climatice şi dezechilibrele ecologice care le generează sunt principala provocare a secolului XXI, iar [...]

Read more...
ErgoWork2020

Curs Ergonomist cu sprijinul GreenForest

Expert Consulting, prin proiectul “Resurse umane competitive pentru adaptarea la SNCDI în Regiunea Vest”, cu sprijinul Societăţii ErgoWork şi al GreenForest, organizează un curs gratuit, autorizat de Autoritatea Naţională pentru Calificări, în noua profesie de ergonomist, recunoscută conform Standardului Ocupaţional COR 226309. Certificatele obținute la absolvire au recunoaștere națională și europeană și sunt emise de Ministerul Muncii și de Ministerul Educației, fiind eliberate împreună cu suplimentele descriptive în care se menționează competențele dobândite. Cursul este destinat absolvenţilor de studii superioare, angajaţi în funcţii care nu sunt de conducere, şi cu domiciliul în Regiunea Vest (judeţele Timiş, Arad, Caraş Severin şi Hunedoara). Durata cursului este de 6 săptămâni, începând din luna februarie 2021, iar locaţia este în incinta spaţiului de evenimente Workplace Lab, din clădirea GreenForest de pe Bdul. Simion Bărnuţiu 28, Timişoara. În conţinutul cursului se numără subiectele: Factorii umani – senzația și percepția, selecția și controlul acțiunii, procesarea informației, modele de luare a deciziei, aspecte de [...]

Read more...
blog

Ergonomie pentru acasă

Pandemia a accelerat megatendințele care se manifestau pe piaţa muncii şi, mai ales, creşterea ponderii lucrului de acasă sau de oriunde ne-am afla şi a digitizării care deserveşte lucrul de la distanţă sau telemunca. Într-o situaţie asemănătoare se găseşte şi educaţia, în această perioadă, care se desfăşoară de acasă, sub forma telestudiului. O consecinţă importantă a acestui fenomen este faptul că starea de sănătate fizică şi psihică a oamenilor a avut de suferit, cu o contribuţie importantă avută de condiţiile ergonomice inadecvate pentru lucrul şi studiul de acasă a majorităţii celor care sunt în această situaţie. Societatea pentru Ergonomia şi Managementul Mediului de lucru (https://ergoworksociety.com/), reprezentanta României în cadrul Federației Europene a Societăților de Ergonomie (Federation of European Ergonomics Societies, https://www.ergonomics-fees.eu/) are în curs elaborarea unui Ghid Ergonomic pentru Telemunca si Telestudii ale cărui principii se regăsesc în continuare. Ergonomia se ocupă de relațiile dintre om, echipament și mediul de lucru [...]

Read more...
Ergowork Panels

Business Webinar part of ErgoWork 2020 Conference

GreenForest was the main partner of the Business Webinar from 18th of June, part of  International Conference on Ergonomics and Workplace Management organised by Ergonomics & Workplace Management Society as a video conference between 18 and 20 June 2020 following of the pandemic situation. The event opening and the Business Webinar record you can find on this link: https://drive.google.com/drive/folders/1RL5J3Tp6NuiWCiOy11s7fSEmPv9-912h  The conference was start, after introduction, with the Industrial Section organised as a business webinar in 18 June 2020, from 16:00, Romanian hour (GMT+3). Thursday 18 June: 15:20 – event opening 16:00 Florian Kienast, founder of German architecture company Formawaende (https://www.formwaende.de/) presentation of the international office project Philip Morris 16:30 – Ergonomics, healthsafety and FM panel: How we can adapt the workspace to the today covid reality? Participants: Tunde Beno, Facility Manager Emerson Romania, (https://www.linkedin.com/in/tunde-beno-53946714/); Ana Maria Linek Customer Relationship Manager ARCHIBUS Romania (https://www.linkedin.com/in/anna-maria-linek-72a07023/); Iulia Drăgoi, founder of Fast Therapy & Fast Fizio Clinic (https://www.linkedin.com/in/iulia-iovanca-dragoi-470677b6/); Florin Bercea, [...]

Read more...
In sprijinul lucrului de acasa

Stay safe, work from home

In contextul actual, GreenForest a lansat campania “stay safe, work from home” în sprijinul lucrului de acasă. Astfel, o mare parte din produsele de stoc, în limita stocurilor de produse şi materiale disponibile, vor avea o reducere de minim 10%, iar livrarea se va face conform cu condiţiile din e-shop-ul GreenForest: https://e-shop.greenforest.ro/ Astfel, principalele produse din campanie, scaunele Suport SY cu braţe reglabile, au o reducere de 10% în cadrul campaniei, iar birourile reglabile TTB 120 si TTB 140 au o reducere de 20%. În funcţie de cerinţe, echipa de vânzări GreenForest vă poate oferi asistenţă şi în identificarea altor produse disponibile pentru campanie la care veţi beneficia de un preţ promoţional cu o reducere de minim 10%. Adresa de e-mail pentru contact în cadrul campaniei este marketing@greenforest.ro stay safe, work from home – GreenForest

Read more...
ErgoWork2020

ErgoWork 2020: International Conference on Ergonomics and Workplace Management

GreenForest, as partner of ErgoWork Society, inviting you to the  ErgoWork 2020 International Conference on Ergonomics and Workplace Management is scheduled for 18-20 June 2020, Timișoara, România. The objective of the ErgoWork 2020 International Conference is to share and disseminate the interdisciplinary developments and achievements in the fields of ergonomics and workplace management with articles related to contributors’ experiences, practices and research results. Main topics:   Industrial Ergonomics (theoretical approaches and case studies; dissemination of industry best practices) Product and Process Ergonomics (design for ergonomics; occupational comfort improvement) Workplace Aesthetics and Ergonomics (workplace design and modern architecture perspectives) Biomechanics and Modelling in Ergonomics (physical ergonomics; safety and risk management with ergonomics; musculoskeletal disorders risks management; augmented human including use of robots and exoskeletons; wearable computers applications) Cognitive Ergonomics (psychosociology perspectives in ergonomics studies) Medical Sciences Contribution in Ergonomics Particular Application of Ergonomics (people with disabilities and ageing population; improve accessibility and mobility through ergonomics improvements of professional systems and living spaces) Ergonomics Support for Occupational [...]

Read more...
stand

The Future of Office Work – An International Workshop in Belgrade

In the first decade of November (November 5 – 10, 2019) the company GreenForest is participating in the 57th Belgrade Furniture Fair (Bulevar Vojvode Misica 14, 11000 Belgrade, participants registration on GreenForest stand, no. 4044/1). This is the six days long regional and European event gathering businessmen, companies devoted to innovations, supreme design, quality and functioning of furniture, but also Young Designers as the new creative and inducing power. The Fair is the venue becoming during the six days a significant meeting point of all those connected to the furniture Industry, but also those interested in it. Belgrade Fair is an event where visitors may see the best and latest solutions within the furniture industry. And there is one very special event planned in November 7th, 2019, between 14:45 and 18:30 in the Conference Room from Hall 4: an International Workshop that has as topic “The Future of Office Work” with short presentations and discussions on [...]

Read more...
ErgoWork 25 octombrie 19 2

FM Club Timișoara și sesiune specială ErgoWork în 25 octombrie

În 25 octombrie, de la ora 15 și 15 minute,  vom avea o noua întâlnire a FM Club-ului la Timișoara, de această dată în Centrul de Conferințe al Politehnicii, aceași clădire cu noua Biblioteca a Politehnicii. Întâlnirea de FM Club este legată direct de Secțiunea Științifică de Workplace Management din cadrul Simpozionului Internațional de Management 2019 – http://www.sim2019.eu sub genericul “ErgoWork Special Session”. Programul evenimentului este următorul: 15:15 – 15:30: Înregistrare participanți 15:30 – 17:00: Secțiune științifică Workplace Management 1. A proposed ergonomics maturity level framework and assessment tool for easy business application, Anca Mocan 2. Human Resources Competencies Development for Competitive Advantage. A Case from Food Industry, Anca Draghici 3. Design Thinking Workshops: Uncovering Facilitator and Participant’s Experiences, Bogdan Rusu 4. Coworking spaces and office work performance, Horatiu Soim 5. The modern workplace in service management: possibilities, realities, new ways of working – Ieva Kalve 6. Generations at Work for a better future, Sebastian Capotescu 7. The Impact of Knowledge [...]

Read more...
FM Club 28 mai

La întâlnirea FM Club Timișoara din 28 mai

În 28 mai am avut o nouă întâlnire a FM Club-ului Timișoara în spațiul colaborativ GreenForest. Întâlnirea a fost o nouă ocazie de dezvoltare a comunității profesioniștilor din sfera dezvoltării, proiectării, cercetării și administrării spațiilor de lucru. Ne-am bucurat de prezentarea din sfera arhitecturii și a managementului strategic făcută de Alex Athanassoulas, CEO al Stirixis, Michael Kläsener, industrial designer, specialist ergonomie și workplace management la Sedus, Dan Cociorva, departament Facility Management Nokia, Emil Cristescu, dezvoltatorul campusului Nokia, Iulia Drăgoi, fizioterapeut și cercetător medicina muncii Iulia Drăgoi. Le mulțumim tuturor participanților arhitecți, designeri, practicieni Facility Management, dezvoltatori de spații, specialiști real estate, furnizori de servicii și produse FM, profesori și cercetători pentru participarea activă și implicarea în dezbaterea temelor de interes ridicate. Următoarea întâlnire FM Club o vom pregăti în Timișoara pentru luna octombrie 2019.

Read more...
FM Club TM

FM Club Timișoara, marti, 28 mai

În 28 Mai 2019, începând cu ora 12:30, la spațiul colaborativ GreenForest, bdul. Simion Bărnuțiu 28. are loc o nouă reuniune a FM Clubului Timișoara. Invitații speciali ai evenimentului sunt Michael Kläsener, expert ergonomie, coordonatorul publicației de workplace management Sedus INSIGHTS  din Germania, Alexander Athanassoulas, CEO la STIRIXIS companie internațională de consultanță strategică și arhitectură. Studiul de caz va fi reprezentat de noile spațiile de birouri de la Nokia Timișoara în prezentarea lui Dan Cociorva, manager proiect din partea Nokia. Programul evenimentului este următorul: 12:30 – 13:00: Înregistrare participanți 13:00 – 13:20: Despre Workplace Lab / FM Club si cercetarea curentă Generations@Work, Sebastian Capotescu, inițiator proiect 13:20 – 14:00: About workplace trends and ergonomics connection, Mr. Michael Kläsener, Sedus Insights Germania (Workplace Magazine) 14:00 – 14:40: Workplace as strategic approach, Mr. Alexander Athanassoulas, CEO of Stirixis, International Strategic Consultancy and Architecture 14:40 – 15:00: Pauză de cafea și networking 15:00 – 15:40: Studiu de caz – Conceptul și implementarea noilor [...]

Read more...
FM 08.02

Proiectul Workplace Lab continuă

După lansarea Workplace Lab, pe data de 8 februarie 2019, activitățile au continuat. Astfel, pe data de 22 februarie a avut loc prima întâlnire a grupului de cercetare Generations@Work unde am detaliat mai mult metoda de cercetare și am accelerat acțiunea de a atrage voluntari liceeni, studenți și angajați în cadrul cercetării pentru a contura împreună viitorul locurilor de muncă din birouri. Mai mult decât atât, am agreat participarea unuia din invitații speciali, și anume Michael Kläsener, expert ergonomie, coordonatorul publicației Sedus INSIGHTS, ocazie cu care avem stabilită și următoarea dată FM Club Timișoara, respectiv pentru marți, 28 mai 2019. Mai multe detalii despre conținutul primei întâlniri se regasesc pe: https://workplacelab.wordpress.com/2019/02/12/la-prima-intalnire-fm-club-timisoara/

Read more...
WorkplaceLab

Workplace Lab, o initiativa de cercetare si comunicare colaborativa

Workplace Lab este un demers colaborativ de cercetare și comunicare în sfera Workplace Management-ului inițiat de GreenForest, Facultatea de Management în Producție și Transporturi din UPT (Universitatea Politehnica din Timișoara) și ROFMA (Asociația Română de Facillity Management). Principalele direcții de acțiune ale inițiativei sunt organizarea întâlnirilor de Facility Management – “FM Club” și desfășurarea cercetării “Generations@Work”. Cercetarea Generations@Work are ca obiectiv identificarea de soluții pentru integrarea multigenerațională la locurile de muncă din birouri. Focusul principal va fi pe integrarea noilor generații de “nativi digitali” la locurile de mucă avînd în considerare diferențierea culturală și socială pe care doresc să o cultive, pe de o parte și pe de altă parte, deprinderile scăzute de rezistență la efort prelungit necesare în realizarea unor proiecte profesionale sustenabile, de durată. Cercetarea va avea două etape: Analiză sistematică a motivațiilor și factorilor de satisfacție și împlinire în muncă a diverselor generații existente în prezent în câmpul muncii și în formare [...]

Read more...
GreenForest tendinte 2019

Office trends in 2019

Cele mai importante tendințe în amenajarea spațiilor de birouri pentru Europa se regăsesc la cel mai important târg de mobilier și facilități pentru birouri care se desfășoară la Koln – Germania odată la 2 ani. Ultima ediție a avut loc în perioada 23 – 27 octombrie, iar din discuțiile și observațiile făcute atât la partenerii direcți GreenForest cât și la celelalte branduri importante din Europa se pot sintetiza câteva tendințe. În general, în amenajările spațiilor de birouri, cromatica principală din amenajări se păstrează pe intervale de timp mult mai lungi decât în cazul amenajărilor rezidențiale. În prezent, însă, se poate observa un trend general de înlocuire în special a culorilor saturate din tapițerii, cu unele mai puțin saturate – pastelate. Partenerul nostru Sedus, a pregătit pentru evenimentul de la Koln, intreaga sa nouă colecție de culori, cu recomandări specifice pentru culorile si combinațiile de culori specifice diverselor tipuri de spații din [...]

Read more...
Oragtec meets

Despre Workplace Management de la Bucuresti la Viena si Stuttgart

Luna noiembrie a fost una a conferințelor dedicate prezentării rezultatelor studiilor despre Workplace Management realizate de GreenForest și parteneri. În 8 noiembrie a fost Conferința internațională ROFMEX 2018, organizată de Asociația Română de Facility Management [ROFMA], conferința în cadrul căreia am dezbătut rezultatele studiului “Fii flexibil la birou” și concluzia principală conform căreia munca de birou doar de acasă nu este o soluție potrivită nici pentru anagajat și nici pentru angajator. După București a urmat Congresul Internațional “Real Estate and Facility Management” din 15-16 noiembrie, de la Viena, unde a fost o prezentare completă atât a rezultatelor studiului “Fii flexibil la birou” cât și a studiului de caz realizat în sediul central al unei companii de asigurări importante din România în care am analizat oportunitatea și soluțiile de reducere a spațiului de lucru cu 20% prin implementarea lucrului de acasă parțial și prin replanificarea spațiului și locurilor de muncă, toate sub titlul [...]

Read more...
Grup Timisoara Climathon 2018

GreenForest si Timisoara Climathon 2018

Timp de 24 de ore la GreenForest, în 28-29 octombrie, circa 40 de tineri și nu numai, au căutat soluții pentru a răspunde provocărilor schimbărilor climatice în cadrul evenimentului Timișoara Climathon 2018. Soluțiile propuse au vizat domenii precum eficientizarea folosirii resurselor prin reciclare, rezilierea comunităților prin aplicații de pregătire în cazul dezastrelor naturale și gestionarea apelor de ploaie în aglomerările urbane ca urmare a creșterii debitelor  ploilor și a reducerii zonelor verzi. Proiectele au avut parte și de o jurizare, primele 3 echipe fiind premiate. Timișoara Climathon 2018 a fost un eveniment parte a unei acțiuni globale care s-a desfășurat simultan în mai multe orașe de pe glob cu scopul de a angaja activ cetățenii comunităților locale în găsirea de soluții care să răspundă provocărilor schimbărilor climatice. Este un program Climate KIC organizat în Timișoara de Banat IT, alături de CCIAT, în spațiul de tip “coworking” de la GreenForest.

Read more...
Contributii pozitive

Studiul “Fii flexibil la birou!”

sau altfel: “Este lucrul doar de acasă cu adevărat o soluție?” Inovarea, creativitatea, inițiativa sunt condiții principale pentru asigurarea performanței în majoritatea posturilor de lucru actuale și, totodată, sunt ingreidientele care motivează și fac fericite noile generații la locurile de muncă. Aceste calități presupun să fii proactiv și nu reactiv, să schimbi perspectiva, să descoperi noi oportunități, să-ți îmbogățești cunoștințele și abilitățile, să cunoști oameni noi, să schimbi postul de lucru fix – static cu unul dinamic, în care se folosesc atât spații care facilitează colaborarea sau concentrarea cât și alte tipuri de zone neconvenționale, din perspectiva spațiilor de birouri tradiționale. Aici se regăsesc provocările managementului posturilor de lucru din prezent și premisele de la care s-au dezvoltat în ultimii ani noi modalități de lucru ca flex office, coworking, home office parțial sau total. Odată cu promovarea legii privind telemunca în România, lucrul de acasă a devenit o temă de interes în [...]

Read more...
sedus se works header 01

Cercetarea Flexibilitate la Birou

Vă invităm să participați alături de noi la elaborarea cercetării ”Flexibilitate la Birou”  prin alocarea unui timp de  5 – 10 minute pentru completarea chestionarului din acest link: https://goo.gl/forms/JCPDo4WPtzBhBK5A3 De asemenea redistribuția link-ului chestionarului către un număr cât mai mare de posibili respondenți este de mare ajutor. Termenul limită de completare a chestionarului este 5 iulie 2018. Cercetarea își propune să determine reacția din România privitoare la noile modalități de lucru ca Home Office Parțial sau Total, Flex Office sau Co-Working. Prin Home Office ne referim la lucrul de acasă integral sau parțial. Prin Flex Office ne referim la spațiile cu posturi de lucru ne-personale și non-teritoriale denumite și hot desk sau share desk care în general sunt corelate cu spații care crează facilități mai bune pentru întâlniri, concentrare, activități creative, activități de învățare și altele. Prin Co-Working ne referim la activitățile desfășurate in spații inchiriate sau folosite individual, în general de [...]

Read more...
Working in C

Working in “C” by Sedus – partener GreenForest

Working in “C” este un model de planificare a spațiilor de birouri dezvoltat de Sedus. Modelul pune în evidență facilitățile principale ale birourilor folosite în amenajările actuale. Este de asemnea un model foarte potrivit de amenajare  a spaiilor după filozofia “Flex Office” sau “Co-Working”. Prin Flex Office ne referim la spațiile cu posturi de lucru ne-personale si non-teritoriale denumite si hot desk sau share desk care în general sunt corelate cu spații care crează facilități mai bune pentru activități specifice ca și cele prezentate în acest articol. Prin Co-Working ne referim la activitățile desfășurate in spații inchiriate sau folosite individual, în general de persoane cu activități diverse, de multe ori complementare, care le-ar putea desfășura și de acasă dar care preferă să le facă într-un mediu cu mai multe relații sociale și care interferează frecvent și profesional. Co-Working-ul se definește prin relații comunitare importante și impărtășirea resurselor (resource sharing). Modelul pornește de la intersecția [...]

Read more...
1

Promotiile SEDUS la GreenForest

Soluțiile pentru birouri Sedus, cu accent pe mobilier și scaune, sunt din categoria produselor premium asigurând dotarea birourilor la cele mai înalte standarde de calitate. Pentru a face accesibile posturile de lucru premium de la Sedus in Romania am lansat o campanie promotionala comună pentru produse din colecția Temptation Four, scaunul Quaterback și Se:Do. Produsele din promoție pot fi văzute și în showroom-urile GreenForest din Timișoara, București și Cluj Napoca. Reducerile sunt de până la 32% față de prețurile obișnuite GreenForest ale produselor SEDUS. Birou 56003 GTI-{19}-TUQ (140x80x68-76H cm) -structura metalica cu 4 picioare sectiune patrata 40×40 mm, vopsita alb sau negru care asigura regalarea inaltimii blatului intre 68 si 76;-blat PAL melaminat grosime 19 mm; Birou 56004 GTI-{15}-TUQ (160x80x68-76H cm) -structura metalica cu 4 picioare sectiune patrata 40×40 mm, vopsita alb sau negru care asigura regalarea inaltimii blatului intre 68 si 76; -blat PAL melaminat grosime 19 m https://www.sedus.com/en/products/details/temptation-four-1/ Teamtable 61279+61280+61281 GT0-TUQ (420x140x74H cm) -structura metalica cu 4 picioare [...]

Read more...
Hub identity

GreenForest, de la producție și amenajări cu mobilier pentru birouri la furniture & fit out

Aniversarea a 25 de ani de experiență GreenForest pe piața de birouri marchează o schimbare și în strategia de comunicare a companiei determinată și de consolidarea poziției în piața de fit out. În decursul timpului GreenForest s-a consacrat ca principalul producător român de mobilier pentru birou, atât prin cota de piață dar și prin dezvoltarea de produse inovative și performante care au făcut ca mobilierul de birou produs în Timișoara să asigure posturi de lucru pentru peste 100.000 de persoane atât din România cât și din alte țări europene. Anul 2017 a marcat lansarea pe piață a propriilor soluții de compartimentare cu sticlă prin parteneriatul cu compania BAMER din Portugalia și integrarea soluțiilor acustice și de compartimentări Fantoni, dezvoltarea propriei echipe pentru managementul proiectelor de fit out și extinderea ofertei de mobilier de birou prin parteneriatele cu mărcile Sedus din Germania și Fantoni din Italia. Astfel, prin experiența acumulată și noile [...]

Read more...
1 generica img 9863

GreenForest partener Conferinta ZF Birouri & Rezidential 2017

Bucureştiul simte ameninţarea oraşelor din provincie: companii mari aleg Clujul în locul Capitalei. „Aproape în fiecare săptămână avem discuţii cu companii din afară, care testează piaţa din România. Oraşele regionale vor urca în perioada următoare.“ Acestea sunt concluziile conferinţei ZF Birourişi Rezidenţial, susţinută de Anchor Grup, Imobiliare.ro, Regatta Real Estate, Cushman & Wakefield Echinox, GreenForest şi Genesis Property. (mai mult…)

Read more...
logo 5402

zf.ro: Acţionarii producătorului de mobilă de birou GreenForest investesc 2 mil. euro în producţie

Producătorul de mobilier pentru birou GreenForest din Timişoara, deţinut de antreprenori români, construieşte o nouă hală de producţie, cu o suprafaţă de 1.500 de mp, investiţia fiind estimată la aproximativ 2 milioane de euro. Noua hală, situată într-o lo­ca­li­tate din apropierea Timişoarei, se va alătura capacităţii de producţie existente cu o suprafaţă de 3.000 de metri pătraţi. „La baza deciziei de extindere stau volumele importante de mobilier produs pentru export şi previziunile de creştere pentru piaţa de mobilier de birou internă. Piaţa de mobilier de birou a avut după propriile estimări o creştere de circa 20% anul trecut. Noua investiţie va presupune mărirea numărului de angajaţi din producţie”, a afirmat pentru Ziarul Financiar Sebastian Capotescu, marketing manager. Continuarea aici

Read more...
Restaurant Elbphilharmonie

Elbphilharmonie din Hamburg dotat cu produse Wagner

O locaţie gastronomică unică, aşa cum este Elbphilharmonie din Hamburg, necesită şi un interior cu produse de mobilier deosebite aşa cum sunt cele frunizate de marca Wagner Living, partener GreenForest. “Din punctul meu de vedere, mobilierul trebuie să fie potrivit cu întreg conceptul gastronomic”, declara Christoph Strenger, CEO al East Group, din partea beneficiarului. Caracterul prietenos şi confortabil al spaţiului este dat de pielea naturală foarte fină, lemn şi culorile calde. “Masa căpitanului” la fel ca şi “Masa tunel” sunt produse speciale, fabricate la comandă – personalizate. Datorită produselor Wagner poţi să petreci atât de mult timp cât doreşti alături de prieteni sau familie folosind scaune foarte confortabile care au încorporat sistemul de mişcare tridimensională “Dondola”. “Marca Wagner este un partener competent, cu produse excelente care a proiectat şi adaptat mobilierul în acord cu cerinţele noastre. Setimentul de confort este ceea ce defineşte marca Wagner, sentiment pe care-l simţi cu adevărat în [...]

Read more...
88ec8a30f4e53f3a44480f47e7330c5e 760x0 00 65

Scaunele de 50 euro sunt istorie in companii. Ce bugete aloca acum firmele

Daca la inceputul anilor 2000 reprezenta o provocare in a convinge companiile sa creasca bugetele alocate confortului angajatilor de la 40-50 de euro pentru un scaun la circa 100 de euro, in prezent sumele urca usor spre 200 de euro acest tip de achizitii. Articolul integral pe http://www.wall-street.ro/articol/Companii/205452/greenforest-a-fost-nevoie-de-ani-pentru-a-creste-bugetele-spre-100-de-euro-pentru-achizitionarea-scaunelor-in-companii.html  

Read more...
green forest

Spune-mi cum stai la birou ca să-ți spun cine ești

Pierderea simțului măsurii și al echilibrului este una din problemele zilelor noastre reflectată în toate dezbaterile curente, situându-ne aproape de fiecare dată față de un subiect cu opinii extreme, fie de o parte, fie de alta. Amenajarea spațiilor de birouri nu face nici ea excepție motiv pentru care vom face o analiză a câtorva din cele mai discutabile aspecte. Lucrul la firmă versus lucrul de acasă Dezvoltarea IT&C-ului are ca efect faptul că se poate lucra de oriunde putând fi permanent conectați la ceea ce avem de făcut. În primele etape, acesta a fost considerat un mare avantaj în direcția îmbunătățirii echilibrului dintre viața pofesională și cea personală prin posibilitatea de a face anumite activități profesionale atunci când ești și cu familia sau chiar să lucrezi de acasă. Dacă întrebarea din trecut era cum să fim conectați la acțiunile importante din organizație când suntem plecați, întrebarea prezentă este cum să ne deconectăm [...]

Read more...
companiile cresc bugetul

Companiile cresc bugetele alocate confortului angajatilor

In ultimii zece ani amenajarea spatiilor de birouri a trecut prin schimbari majore, similar cu bugetele alocate de catre companii pentru asigurarea confortului angajatilor. Astfel, daca suma consumata pentru un scaun ergonomic era cuprinsa acum ceva timp intre 100 si 200 de euro, in ultimii doi ani s-a observat un trend de crestere spre 200-300 de euro, exemplifica Sebastian Capotescu, director de marketing al producatorului roman de mobilier pentru birou GreenForest. Interviul integral pe: http://www.wall-street.ro/special/mobilier-birou/204569/companiile-cresc-bugetele-alocate-confortului-angajatilor-aloca-pana-la-300-de-euro-pentru-un-scaun-ergonomic.html

Read more...
Wagner chairs history

Povestea mărcii Wagner pe wall-street.ro

Moriț Wagner a plecat din Romania dupa al doilea Razboi Mondial si a pus bazele unei afaceri de familie in Germania. Topstar a inceput de la un mic business lansat in propria locuinta si o productie de 10.000 de scaune. A ajuns astfel unul dintre cei mai mari producatori din lume, exportand produsele in peste 56 de tari. Urmăriți întreg articolul pe: http://www.wall-street.ro/special/mobilier-birou/203268/povestea-unui-business-german-de-familie-care-vinde-scaune-de-aproape-un-milion-de-euro-in-romania.html   

Read more...
Imagine cercetare 2005

Design, mișcare și sănătate cu scaunele Wagner

Wagner este o marcă tradițională în producția de scaune din Germania, concentrată pe design, mișcare și sănătate la locul de muncă. În prezent, timpul pe care-l petrecem așezați pe scaun, este de mai mult de 14 ore pe zi, iar acest fapt are ca și consecințe multiple probleme scheleto-musculare. În Germania 50% din populație suferă de dureri de spate, iar 25% din populație suferă de boli cronice aflate în legătură directă cu statul pe scaun. O soluție pentru combaterea problemelor de sănătate generate de această situație este să facem activitatea de la locul de muncă cât mai dinamică, cu cât mai multă mișcare. Wagner a dezvoltat sistemul de mișcare tridimensională a scaunului brevetat sub marca Dondola. Eficacitatea lui a fost demonstrată de cercetările întreprinse. Astfel, în anul 2005 a fost întreprinsă o cercetare medicală de către Universitatea din Regensburg, sub coordonarea Prof. Dr. Med. Johannes Grifka. Cercetarea a fost una calitativă, efectuată asupra 74 [...]

Read more...
PIN Magazine 687x1024

Despre open source, economie colaborativă, performanţă şi amenajări cu mobilier

Articol publicat în revista de IT& Outsourcing PIN Magazine Iași, mai 2016 Termenul “open source” este mai mult decât un tip de aplicaţie software, el fiind asociat unui concept filozofic. Potrivit unei definiţii wikipedia (Wikipedia alături de sistemul de operare Linux sunt probabil cele mai importante şi mai mari proiecte de tip open source dezvoltate până în prezent) open source descrie practica de a produce sau dezvolta anumite produse finite, permițând accesul utilizatorilor să acționeze liber asupra procesului de producție sau dezvoltare. Exemple de asemenea aplicații se regăsesc în tehnologie, medicină, învățământ, cultură. Dar şi în căutarea de stiluri de viaţă şi muncă alternative, fiind un termen apropiat conceptului de “sharing”. “Share” este şi unul din cele 5 principii de bază ale economie circulare, unde se referă la utilizarea în comun a mijloacelor fixe şi resurselor dar şi la reutilizarea produselor şi prelungirea duratei de viaţă a lor prin proiectare şi [...]

Read more...
img10

MOVI by GreenForest – creează și adaptează starea

Noul program de mobilier pentru birou MOVI, dezvoltat de producătorul si designerul de mobilă GreenForest Timisoara, oferă pe lângă adaptarea înălţimii biroului pentru orice utilizator şi o bogată paletă cromatică, în special pentru structura metalică. Pentru o poziţie sănătoasă la birou, cu spor la lucru, ajustarea înălţimii biroului este hotărâtoare. Chiar dacă avem un scaun cu ergonomie foarte bună, în momentul în care înălţimea blatului de lucru nu este potrivită, postura de lucru este inadecvată. Potrivit estimărilor, în Germania peste 70% din birouri sunt reglabile pentru lucrul pe scaun. Birou reglabil de tip sit – sit (este altceva faţă de sit – stand), iar în ţările nordice peste 90% din birouri sunt de tip sit – sit (mobilier de birou reglabil MOVI). Înălţimea de lucru la masa de birou trebuie să fie corect adaptată la dimensiunile antropometrice ale fiecărui operator uman. Postul de lucru, ca ansamblu scaun – masă, putând fii complet [...]

Read more...
ANSAMBLU SITSTAND SESAT 7140

MOVI by GreenForest – experienţa adaptării postului de lucru

Citeşte şi despre înălţimea şi suprafaţa birourilor, colecţia de mobilier de birou reglabil  de tip SitSit, birouri reglabile SitStand. Postura neutră – naturală, alături de şederea dinamică la birou, sunt elementele esenţiale ale ergonomiei postului de lucru MOVI, dezvoltat de GreenForest. Din acest motiv, pentru o poziţie sănătoasă la birou, cu spor la lucru, ajustarea înălţimii biroului este hotărâtoare. Chiar dacă avem un scaun cu ergonomie foarte bună, în momentul în care înălţimea blatului de lucru nu este potrivită, postura de lucru este inadecvată. Potrivit estimărilor, în Germania peste 70% din birouri sunt reglabile pentru lucrul pe scaun, adică birou reglabil de tip sit – sit (este altceva faţă de sit – stand), iar în ţările nordice peste 90% din birouri sunt de tip sit – sit. MOVI este de asemenea biroul care se adaptează stilului şi stării personale prin varietatea cromatică oferită. Urmăriţi diversitatea tipurilor de produse şi caracteristicile specifice navigând în secţiunea de produse: mobilier de [...]

Read more...
wagner 1024x682

GreenForest la Expo Conferinţa de arhitectură GIS 2016

În perioada 22-23 martie 2016, GreenForest va fi prezentă pentru al patru-lea an la Expo Conferinţa de Arhitectură GIS de la Hotel Radisson Blue Bucureşti alături de partenerul german WAGNER, un binecunoscut brand german, producător de scaune, focusat pe confort si uşurinta şi naturaleţea mişcării. De altfel, acest eveniment marchează şi debutul unei noi campanii de promovare comună GreenForest – Wagner sub sloganul “German Premium Seating Products în showroom-urile GreenForest  din România”. GreenForest – Mobilier de birou, va fi prezent la eveniment atăt cu stand expoziţional cât şi cu prezentarea din cadrul conferinţei “Despre performanţă în spaţiile de birouri”. Scaune Wagner Wellness, scaune Wagner Architecture

Read more...
banner website Buy Back 2

O nouă campanie Buy Back GreenForest

La început de an GreenForest, producator de mobilier de birou, lansează o nouă campanie de buy back în sprijinul îmbunătăţirii performanţelor muncii şi a sănătăţii. Astfel, produsul care face obiectul campaniei este scaunul TrendStar 20, un scaun cu mecanism syincro care permite şederea dinamică a utilizatorului pe scaun şi o distribuţie căt mai bună a greutăţii pe suprafaţa de contact a scaunului. Distribuţia greutăţii este facilitată şi de braţele cu suprafaţă de contact soft ajustabile în înălţime precum şi de forma ergonomică a şezutului şi spătarului. Prin mecanismul syncro zona lombară este susţinută în permanenţă indiferent de poziţia şi mişcarea făcută pe scaun. Pentru o şedere dinamică trebuie să vă lăsaţi spătarul liber (deblocat) şi să vă mişcaţi cât mai mult pe scaun în timpul lucrului. Un plus pentru sănatate îl reprezintă şi exerciţiile suplimenatre de mişcare pe care le puteţi face la birou. Reducerea de care beneficiaţi în acest program de [...]

Read more...
Afis

Sărbători Fericite şi invitaţie la expoziţie!

La sfârşit de an 2015 şi început de 2016, de sarbatori, GreenForest vă invită până pe 8 ianuarie la expoziţia de pictură a lucrărilor realizate în cadrul Festivalului de literatură şi arte “Sorin Titel” Margina. Expoziţia este în spaţiul destinat artelor vizuale din cadrul Bastionului Maria Therezia Timişoara. GreenForest – Mobilier de birou, este susţinător al evenimentului. Sărbători fericite şi la mulţi ani! Lucrarile expuse au fost realizate de grupul de copii al atelierelor de pictura DUN’Art si elevi de la Liceul de Arte Plastice Timisoara, Liceul Teoretic “Traian Vuia” Faget, Scoala Gimnaziala nr. 7 “Sfanta Maria” Timisoara, Scoala Gimnaziala “Sorin Titel” Margina si Scoala Gimnaziala “Sorin Leia” Tomesti.

Read more...
tekar 429x1024

TEKAR – un nou vernisaj TAJO pe 23 aprilie

Artistul plastic Tasi Iosif Ștefan – TAJO ne invită, pe 23 aprilie, la vernisajul unei noi expoziții, sub genericul TEKAR, la Galeria Pygmalion. Showroom-ul producătorului de mobilier de birou GreenForest Timișoara este gazda unei expoziții permanente a artistului. Subiectul central în arta lui Tasi este reprezentat de obiectualizarea textului și a sunetelor. Tasi a absolvit Facultatea de Artă din Timișoara, în anul 1996, lucrările sale fiind expuse în numeroase galerii naționale dar și din alte țări precum: Ungaria, Serbia, Lituania, Germania, Franța, Belgia, Olanda, Republica Moldova. Câteva dintre lucrările recente ni le-a dezvăluit și nouă.           Timbru vocal, 84x84cm, lemn+metal BIBLIOTEKA,155×41.5×41.5cm, lemn+hartie MUSIKSTAMP, detaliu      

Read more...
Grup Timisoara Climathon 2018

Sărbători fericite! va ureaza Greenforest

Echipa GreenForest vă urează Sărbători Fericite și vă invită la vizionarea documentarului serial “India pe USB”, proiect media susținut de GreenForest – Mobilier de birou. Episodul 1 – Despre India, cuprinde pregătirile și emoțiile plecării și sosirii în India: Episodul 2 – O zi pe străzile din New Delhi, piețe, străzi, obiceiuri, mirodenii, mâncare, dulciuri, claxoane, tobe, mașini, ricșe și oameni, oameni cat cuprinde… Episodul 3 – Happy Holi în Mandawa, Mandawa o localitate mică din India în care însă viața se trăiește din plin, mai ales dacă te nimerești acolo în timpul sărbătorii de Holi. Episodul 4 – Bikaner și Templul Șobolanilor, primul fort vizitat de echip proiectului în India și primele două temple, din care, unul cel puțin, unic în lume – Templul Șobolanilor. Episodul 5 – Jaisalmer, cetatea de aur,  cetate medievală care prin liniștea sa contrastează puternic cu vacarmul orașelor indiene. Episodul 6 – Jodhpur, orasul albastru Episodul 7 – Udaipur, Veneția [...]

Read more...
MG 3054

Orgatec 21-25.10.2014 – MOVE YOUR LIFE

În perioada 21-25 octombrie 2014 a avut loc la Koln o nouă ediție a Orgatec, cel mai important târg de mobilier și facilități pentru birouri din Europa. Contextul în care s-a desfășurat târgul este unul apăsător, în care întreaga industrie europeană a mobilierului de birou traversează o perioadă foarte dificilă. Acest fenomen este o consecință a lipsei proiectelor de investiții majore în general, pe de o parte, iar pe de altă parte, și în cazul investițiilor care se fac, atenția se concentrează asupra reducerii drastice a costurilor, în lipsa unei viziuni și a unor obiective de dezvoltare durabilă pe un orizontal temporar îndepărtat. Astfel, majoritatea  jucătorilor din piața se confruntă cu probleme majore, un număr important de companii încetându-și complet activitatea, altele se restrâng sau sunt preluate de alți jucători din piață, care în general, le închid incercând să păstreze în propriul portofoliu doar clienții. În această atmosferă încărcată, partenerul principal [...]

Read more...
zona maxima de lucru

Despre înălțimea și suprafața birourilor

Înălţimea de lucru condiţionează poziţia corectă de muncă şi se referă la poziţia planului de lucru, locul unde se desfăşoară activităţile de muncă, faţă de sol. Înălţimea de lucru la masa de birou trebuie să fie corect adaptată la dimensiunile antropometrice ale fiecărui operator uman, postul de lucru, ca ansamblu scaun – masă, putând fii complet adaptat ergonomic doar în condițiile în care și blatul mesei poate fi reglat în  înălțime, vezi și programul ErgoGreen, colectia de mobilier de birou reglabil MOVI, sau birouri reglabile SitStand. Activităţile de birou fiind caracterizate de un efort static predominant este bine ca pentru ele să se creeze condiţii pentru alternarea muncii în poziţie aşezat cu cea în picioare. Denumirea consacrată a posturilor de lucru care permit lucrul alternativ pe scaun și în picioare este “seat-stand”. Produse seat-stand se regăsesc și în oferta GreenForest. Corelarea între inălţimea de lucru necesară în activităţile de birou atât în poziţie aşezat [...]

Read more...
U 60

Câștigătorii campaniei verii 2014 la GreenForest

Pentru campania “fii creativ și câștigă un birou”, câștigător validat de GreenForest și Mass Media Consulting – consultant social media, este Vieru Liliana Mariana, cu domiciliul din cartea de identitate și adresa de livrare a premiului în localitatea Râșnov, jud. Brașov, profil facebook Lily Lilisor. Trimiterea rapoartelor detaliate ale campaniei se face la cerere, pe e-mail, cerere adresată către marketing@greenforest.ro. Pentru campania “fii activ și câștigă un scaun”, câștigător validat de GreenForest și Mass Media Consulting – consultant social media, este Neacșu Constantin, cu domiciliul din cartea de identitate și adresa de livrare a premiului în Municipiul Slatina, jud. Olt, profil facebook C-tin Neacsu. Premiul s-a acordat pentru comment-ul biroului din săptămâna 27 mai – 2 iunie care a primit atât cel mai mare număr de like-uri, 104 in total, cât și numărul cel mai mare de like-uri de la profiluri identificate ca fiind valide, respectiv profil care să conțină fotografii [...]

Read more...
GIS 2014

Votează comment-ul preferat si alege câștigătorul biroului

Voteaza acum! Pentru a desemna câștigătorul concursului “fii creativ și câștigă un birou” vă invităm să apreciați cu like pe facebook comment-urile preferate făcute de participanți la concurs și redistribuite astăzi 8 iulie de către GreenForest. In scopul desemnării câștigătorului am redistribuit pe facebook fiecare birou prezentat pe parcursul celor 6 săptămâni ale campaniei și am repostat la fiecare din cele 6 birouri comment-urile relevante făcute de participanți. Câștigătorul va fi autorul comment-ului cu cele mai multe like-uri primite pe facebook în perioada 8 – 14 iulie  la repostările făcute astăzi 8 iulie de către GreenForest. Premiu este un singur birou pentru toată campania de șase săptămâni. Biroul acordat ca premiu va fi modelul la care se referă comment-ul câștigător. Am ales această variantă de postare și selecție pentru a centraliza într-un singur loc comment-urile făcute în rețele diverse, pe de o parte, iar pe de altă parte, pentru a face aprecierile mai obiective, ele nefiind [...]

Read more...
stand ErgoGreen business days

GreenForest partener Business Days Cluj 9-10 iulie 2014

În calitate de parteneri ai Business Days Cluj vom lansa public în cadrul evenimentului de la Cluj Napoca prototipul noului program de mobilier ErgoGreen alături de un nou totem digital marca e-Visual. Programul ErgoGreen a fost dezvoltat urmărind principii eco-desgn în cadrul programului “Danube-PIE- Product Innovation through Eco-design in the Danube region”, regăsindu-se astfel preocuparea GreenForest pentru dezvoltare durabilă prin protejarea, susţinerea şi îmbunătăţirea capitalului uman, natural şi financiar pentru viitor. Structura metalică reglabilă în înălțime pentru masa de lucru, așa cum este cea din programului ErgoGreen, reprezintă un element esențial pentru asigurarea unui post de lucru, masă plus scaun, care să răspundă complet principiilor ergonomice. Postul de lucru inadecvat ergonomic împreună cu postura de lucru necorespunzătoare este sursa pincipală a bolilor profesionale din activitatea de birou, provocând prejudicii majore ale capitalului uman. Pentru a accentua preocuparea pentru mediu, programul ErgoGreen, are inclusă o facilitate comercială, prin care produsul cel mai uzual, [...]

Read more...
ok erbt160.RGB color.0000

Biroul săptămânii 1 – 7 iulie: ERBT 160

Ultima săptămână a campaniei GreenForest pentru vara 2014. Fiind ultima săptămână a campaniei GreenForest vă reamintim premiile și reducerile oferite precum și modul lor de acordare. – fii creativ și câștigă un birou Comentează biroul săptămânii pe reţelele de socializare facebook, linkedIn, google+, twitter şi ai ocazia de a-l câştiga la sfârşitul campaniei. După închiderea campaniei, în 7 iulie, se face o selecție a comment-urilor relevante pentru biroul fiecărei săptămâni pe care le vom transpune in posturi pe facebook. In perioada 8 – 14 iulie invităm pe toată lumea să apreceieze (like) comentariile preferate pe facebook. Autorul comment-ului cu cele mai multe aprecieri (like-uri) va primi premiu biroul la care se referă. Câștigătorul va fi anunțat în 15 iulie. Până la sfârșitul campaniei, în 7 iulie, ora 24:00 se pot face comentarii la biroul din oricare săptămână. Biroul săptămânii 1 – 7 iulie, ERBT 160, este un birou cu o suprafață de lucru foarte [...]

Read more...
Biroul ERBV 90

Biroul săptămânii 24 – 30 iunie: ERBV 90 + ERRU 95

– fii creativ şi câştigă biroul Birourile ERGO V au o structură metalică reglabilă pe înălțime minim 8 cm. Structura reglabilă a biroului ERBV 90 asigură condițiile necesare pentru realizarea unui post de lucru ergonomic prin adaptarea personală atât a scaunului cât și a înălțimii mesei de lucru. Returul cu ușă rulou ERRU 95 asigură spațiul de depozitare în zona de lucru cu un acces foarte facil și poate servi în același timp ca extensie a suprafeței de lucru. Comentează pe reţelele de socializare facebook, linkedIn, google+, twitter şi ai ocazia de a câştiga la sfârşitul campaniei. Cel mai bun comment făcut pe întreaga perioadă a campaniei îl răsplătim oferind cadou biroul comentat.

Read more...
birou 160

Biroul săptămânii 17 – 23 iunie: WB 160 + WR 80

– 17-23 iunie: fii creativ şi câştigă un birou WORK este un nou program de mobilier operativ GreenForest. Mobilierul are o linie de design office clasic cu un accent modern dat de inserția MDF vopsit in culori vii, pastelate. Pentru mai multă culoare se poate opta pentru masca frontală realizată tot din MDF vopsit la culoare cu inserția. Programul de mobilier Work are în componenţă atât birouri individuale cât şi ansambluri de tip sharedesk de două patru şi şase locuri simple sau ansambluri de posturi de lucru cu corpuri de depozitare sau banchete în zona de lucru. Biroul WB 160 cu dimensiunile 160x80x74H cm alături de extensia retur WR 80 cu dimensiunile 80x50x74H oferă o suprafaţă de lucru mare, suficientă pentru lucrul și cu un număr mai mare de echipamente IT&C cât și cu un volum mare de documente pe suport de hârtie. Linia de design, plăcile de PAL grosime 28 mm, [...]

Read more...
Birou IB 160 1

Biroul săptămânii 10 – 16 iunie 2016

– 10-16 iunie: fii creativ şi câştigă un birou INNO este un program de mobilier executiv consacrat al GreenForest, cu un design contemporan minimalist, caracterizat prin linii drepte si forme simple. Programul se evidenţiază prin design, materiale şi tehnologie, elementele distinctive fiind rezultate din combinaţia dintre plăcile aglomerate de lemn, inox şi sticla sablată. Biroul IB 160 cu dimensiunile 160x85x75H oferă o suprafaţă de lucru medie spre mare, putând fi folosit atât în amenajarea unui birou de companie cât şi în amenajrarea biroului de acasă, amplasat într-un ambient modern – aerisit. Casetiera IC4S asigură spaţiul de depozitare necesar din zona de lucru, prin cele 3 sertare normale şi al patrulea sertar, de tip organizer, pentru rechizite. Comentează biroul săptămânii pe reţelele de socializare facebook, linkedIn, google+, twitter şi ai ocazia de a-l câştiga la sfârşitul campaniei. Cel mai bun comment făcut pe întreaga perioadă a campaniei îl răsplătim oferind cadou biroul comentat.

Read more...
birou 160

Biroul săptămânii 3 – 9 iunie 2014

– 3-9 iunie: fii creativ şi câştigă un birou Biroul săptămânii 3 – 9 iunie este un post de lucru din noul program de mobilier ACTIVE lansat de GreenForest. ACTIVE este un program menit să susţină cu precădere zona operativă din companiile mari prin posturile de lucru de tip sharedesk, dar poate, prin soluţiile de birouri individuale, să ofere un mediu de lucru plăcut şi cald, sau chiar o interfaţă primitoare pentru relaţiile cu clienţii şi în firmele mici şi mijlocii. Totodată posturile de lucru individuale pot fi folosite şi în biroul de acasă. Biroul ATB 160 are lungimea de 160 cm, adâncimea de 100 cm şi înălţimea de 74 cm, iar extensia retur ATR 100 are lungimea de 100 cm, adîncimea de 60 cm şi înălţimea de 74 cm. Caracteristica principală de design o reprezintă construcţia lui care urmează “proporţia de aur” (1:1,6) între lungimea şi adâncimea tuturor birourilor individuale [...]

Read more...
WLB180

Fii creativ şi câştigă biroul saptamanii

Fii creativ: Comentează biroul săptămânii pe reţelele de socializare facebook, linkedIn, google+, twitter şi ai ocazia de a-l câştiga la sfârşitul campaniei. Cel mai bun comment îl răsplătim oferind cadou biroul comentat celui mai bun comment făcut pe perioada campaniei (27 mai – 7 iulie 2014). Biroul săptămânii 27 mai – 2 iunie: EPB1L 160 ErgoPlus este un program de mobilier de birou dezvoltat de GreenForest cu precădere pentru spațiile largi de tip “open space”. La ErgoPlus, accentele sunt puse pe funcționalitate, design și diverse soluții pentru asigurarea intimității și îmbunătățirea acusticii la nivelul postului de lucru. ErgoPlus este de asemenea o opțiune potrivită pentru amenajarea cu mobilier a posturilor de lucru de tip mobil – rotativ – shared workspace. Programul de mobilier ErgoPlus oferă o paletă foarte largă de posturi de lucru pentru birouri. Astfel, se regăsesc în această colecţie birouri individuale simple sau cu extensie retur ori banchetă, posturi de [...]

Read more...
autosyncron 1 2

Fii activ şi câştigă un scaun Autosyncron-1

Fii activ: apreciază, distribuie şi comentează biroul săptămânii pe reţelele de socializare facebook, linkedIn, g+, twitter şi ai ocazia de a câştiga la sfârşitul campaniei un scaun Autosyncron-1. Aceasta este o campanie special conceputa pentru colaboratorii fideli ai producatorului si designerului de mobilier de birou GreenForest Timisoara. Timp de cateva saptamani, te rugam sa urmaresti articolele noastre referitoare la biroul saptamanii, sa le apreciezi, sa le comentezi si sa le distribui pe retelele de socializare facebook, linkedin, twitter si google+. In urma analizei acestor activitati, firma GreenForest va acorda premii speciale pentru cele mai bune comentarii publicate. GreenForest – Mobilier de birou

Read more...
masa meeting MMM 240 big

Mobilează-ţi rapid biroul la cel mai bun preţ

Mobileaza-ti biroul rapid si ieftin: pe toată perioada campaniei, organizata de producatorul si designerul de mobilier de birou GreenForest Timisoara, (27 mai – 7 iulie 2014) ai reducere de 20% de preţ şi livrare de maxim 7 zile, în limita stocului disponibil, la birourile EPMU 140, ERMT 140, ERBT 160, casetiera ERCS, scaunul Trendstar 20 G20, mese de consiliu EPMM 240, ERMTS 240, dulapurile ERDD 110 şi ERDD 190. Culorile valabile in campanie sunt alb complet şi mesteacăn în combinaţie cu gri pentru mobilier şi negru pentru scaune. Te asteptam cu drag!               Greenforest – Mobilier de birou

Read more...
Se Do

Eşti client, dă-ne un feedback şi câştigi un scaun

Esti client, treci la actiune!  Pe clienţii GreenForest care ne acordă cele mai interesante trei feedback-uri din studiul online pentru satisfactia clientilor îi premiem cu 3 scaune Autosyncron 1, iar primii 100 de respondenţi vor primi un organizer pentru sertarul casetierei. Timpul mediu de răspuns la chestionar este de 10 minute. Pentru a veni cât mai mult în întâmpinarea așteptărilor cu privire la amenajrea spațiilor de lucru vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne răspunde la următoarele întrebări. Datele din studiul de piaţă vor fi confidenţiale, fiind folosite doar statistic în interiorul GreenForest pentru îmbunătăţirea produselor şi serviciilor . Click aici pentru completarea chestionarului online.

Read more...
Exercitii 31

Simte-te bine şi spor la treabă!!!

Pentru că atât rezultatele muncii noastre cât şi starea noastră de bine, atât fizică cât şi psihică, sunt influenţate de amenajarea cu mobilier a posturilor de lucru vă prezentăm câteva aspecte  importante pentru starea de bine şi eficienţa muncii noastre. In activitatea de birou trei principii sunt esenţiale: Distribuirea greutăţii corporale pe o suprafaţă cât mai mare pentru a evita concentrarea greutăţii şi a tensiunii doar asupra unor puncte Menţinerea mişcării cât mai mult posibil Menţinerea unor pozitii corporale cât mai neutre, naturale pentru prevenirea tensiunilor, facilitarea circulaţiei si evitarea solicitarii articulaţiilor  Cel mai important lucru pe care-l putem face pentru întreţinerea sistemului scheleto – muscular, menţinerea tonusului muscular, stimularea circulaţiei sanguine şi a circulaţiei fluidelor în general prin corp este să facem pauzele de 10 minute după o sesiune de lucru de 50 – 60 de minute, timp în care să ne mişcăm. Sunt multe exerciţii simple pe care le putem face chiar [...]

Read more...
Icoana

GreenForest şi grupul de copii DUN’Art vă doresc Paşte Fericit!

Şi în această primăvară felicitările de Paşte ale firmei GreenForest Timisoara au fost făcute cu imagini realizate de grupul de copii al Atelierului de Pictură DUN’Art, coordonat de Prof. Dr. Dana Mercea, artist plastic. Imaginile din felicitări sunt pictură pe sticlă făcută prin contribuţia următorilor tineri artişti: Lung Iulia (10 ani), Lung Mara (7 ani), Maia Capotescu (10 ani), Călugăru Alexia (9 ani), Sara  Mateia (8 ani), Alida Thelman (4 ani), Daria Pătrașcu (6 ani), Alexandra Miclăuș – Mercea (10 ani), Cristina Bădescu (10 ani), Anda Cotuna (10 ani), Ioana  Coban (11 ani). Impreuna cu grupul de copii, va dorim Paste Fericit!

Read more...
GIS 2014

GIS 2014 – GreenForest la expo-conferinţa de arhitectură

Producatorul si designerul de mobila GreenForest Timisoara prezintă în perioada 7-8 aprilie la expo-conferinţa de arhitectură GIS 2014 de la Bucureşti, www.iegis.ro, un nou program de mobilier directorial, TOP. Programul are ca elemente specifice finsajul de furnir realizat în propria unitate de producţie şi structura metalică aluminiu polish, marca Wagner, structură care a obţinut premiul internaţional de design Red Dot. Pe langa acestea, prezentăm totemul e-Visual cu display de 42”, monitor profesional full HD (fabricat de LG) cu utilizare 24 ore, 7 zile pe săptămână şi o nouă soluţie de perete separator textil decorat personalizat. Va asteptam cu drag!

Read more...
e visual BD

GreenForest la Business Days Timişoara

GreenForest în calitate de partener Business Days prezintă în cadrul evenimentului soluţiile profesionale de comunicare, marcă proprie, e-Visual. Soluţiile profesionale de comunicare electronică e-Visual sunt destinate pieţei de publicitate şi mediului organizaţional atât ca şi instrument de comunicare externă cât şi pentru comunicarea internă de tip corporate. Aplicaţiile e-Visual permit o comunicare vizuală dinamică, controlată, în care poate fi inclus conţinut grafic, foto şi video atât dintr-o sursă fixă ataşată display-ului cât şi dintr-o sursă conectată la o reţea locală de calculatoare, internet, TV. Pachetele software pe care le pot conţine display-urile permit difuzarea conţinutului vizual în mod centralizat dintr-o sursă pe mai multe display-uri amplasate în diferite locaţii simultan. Produsele e-Visual sunt personalizate în funcţie de necesităţile clientului, aplicaţiile principale fiind în următoarele domenii: industria publicităţii ca instrument folosit de agenţiile de publicitate în difuzarea de conţinut controlat în mai multe locaţii pentru beneficiari diverşi; promovare de companie ca instrument de marketing propriu al [...]

Read more...
topstar imm2014 6 Kopie 1024x404

2014: De prin targurile inceputului de an

Pentru industria mobilei, fiecare an incepe cu unul din cele mai importante targuri internationale de profil, respectiv Targul de Mobila de la Koln. Anul acesta targul s-a desfasurat in perioada 13 – 19 ianuarie, a avut circa 120.000 de vizitatori din 129 de tari, in crestere fata de editia anterioara, creand astfel sperante pozitive in privinta pietei de mobila la nivel global in 2014. Targul a avut un numar de 1209 expozanti din 52 de tari. Tendinta generala a fost considerata mixul global cu o tenta romantica conform dorintei oamenilor de confort, armonie a formelor, culorilor si acesoriilor in contrast cu culorile virtuale, stridente, cool ale Internetului. Obiectele sunt alese si plasate deliberat pentru a crea senzatii autentice. Corpurile de mobilier pentru pereti sunt redefinite in sensul de a fi mai mult elemente de mascare a tehnologiei electronice si a cablurilor decat corpuri de depozitare. Astfel, corpurile de mobilier, continua sa [...]

Read more...
india 1

India pe USB – sustinut de GreenForest

India pe USB. – Un proiect mediatic ambiţios iniţiat de prietenii noştri de la MacPixel, programul TV – Unitatea Specială de Bucate, unitateaspecialadebucate.ro. USB îşi propune să surprindă farmecul, culorile și savoarea celei mai faimoase regiuni din India, Rajasthan. O incursiune în lumea maharajahilor pentru a surprinde un prezent plin de contraste. Peste 22.000 km în 22 de zile, 14 oraşe. Delhi, Mandawa, Bikaner, Jaisalmer, Jodhpur, Ranakpur, Udaipur, Jaipur, Fatehpur Sikri, Agra, Khajuraho, Varanasi, Delhi. De la sclipitoarele pietre prețioase, smaralde și rubine, de la palatele reședință devenite hoteluri. De la obiectele poleite cu aur, la străzile pavate cu piatră. Nisipul deșertului, caravanele de cămile, elefanți de povară, sacrele vaci sau obraznicele maimuțe… De la indienii gătiți cu saree și kurta brodate cu fir de aur la piețe supraaglomerate,.Chipuri de copii, bătrâni, vestiții sadhu, crematoriile de la Varanasi, Gangele… pe toate, ne promit, cei de la USB, că le vor aduce acasă pentru [...]

Read more...
The village office

The “village office”

Facilităţile tehnologice actuale au creat premisele pentru ca munca bazată pe informaţii – cunoaştere să poată fi realizată din orice locaţie după principiul “biroul este acolo unde eşti tu sau acolo unde vrei tu să fie”. Şi în acest context pe pieţele dezvoltate a crescut ponderea persoanelor care lucrează ca liber profesionişti şi a serviciilor outsourcing prestate de firme mai mici sau chiar a angajaţilor companiilor care lucrează o parte din timp de acasă. Astfel, pe de o parte, se crează premisele pentru refacerea comunităţilor locale în care oamenii locuiesc (detalii pe http://fermakpi.wordpress.com/category/idei/), iar pe de altă parte, organizaţiile mai mari trebuie să aibă ca obiectiv strategic realizarea unor spaţii care să favorizeze coeziunea comunitară a profesioniştilor de care au nevoie, fie ei angajaţi sau colaboratori. În acest fel, sediile organizaţiilor devin centre de resurse pe care colaboratorii le accesează atunci când au nevoie şi în plus trebuie să contribuie, în [...]

Read more...
happy 2014

Happy New Office 2014!

Happy new 2014!. Un nou an şi noi provocări. GreenForest a refăcut site-ul www.greenforest.ro iar showroom-urile de la Bucureşti şi Cluj sunt în curs de reamenajare. Prin aceste acţiuni ne dorim să venim mai mult în sprijinul afacerilor mici şi mijlocii. Pentru firmele care oferă produse cu valoare adăugată mai mare identitatea profesională a companiei este esenţială. Un element definitoriu al unei companii îl reprezintă prezenţa fizică în piaţă şi amenajarea spaţiilor, care comunică direct şi nemijlocit valorile şi aspiraţiile afacerii respective. Mai mult decât atât, amenajarea profesională a spaţiilor facilitează procesele interne, îmbunătăţeşte condiţiile de lucru ale angajaţilor şi satisfacţia lor. Preocuparea noastră în anul 2014 o reprezintă furnizarea de produse pentru amenajarea birourilor la standarde profesionale de clasă A, accesibile atât ca şi costuri cât şi ca servicii. PhD. Sebastian Capotescu, marketing manager

Read more...